Coacha Unga nya tider och schema

Hej alla tack för igår, det blev lite krångligt men vi tar igen det i helgen på en riktig scen.
Jag kommer självklart hem igen i helgen den 3 december för att vara med på er Julshow.

I veckan är det följande som gäller, dans på onsdag med Magdalena.

Dansschema det här är det som gäller

Onsdag 19.00- 20.00
Fredag 18.00- 20.00 med Ebba på ungdomsgården
Söndag 12- 14.00 med Ebba på ungdomsgården.

Fredag den 3/12 Genrep för julshowen ta med er mat/ fika för vi kommer att hålla till nere på ungdomsgården några timmar för att repa igenom alltling.

Dem - tar kontakt med Amanda ( Ebbas) kompis angående sången.

VI kommer att börja med dans på måndagar också med start måndag den 6 december. Det kommer vara en öppen klass för nybörjare i streetdance samt breakdance i ledning av Ebba.

I helgen har vi Julshow, vi måste ta in en extra dag till showen och gå igenom vad vi ska göra/ dansa/ framföra.

Har ni några ideér eller förslag kom gärna med det..

NI kan anmäla er på bloggen eller maila mig på [email protected]

Jag finns för er oavsett om jag är i Sthlm, vi ses i helgen / Kia

KRAm på er!!!!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0