Söndag är det dags..

På söndag är det dags för uppträdande---

Information kring kläder och dans..

Det är Ebbas grupp som kommer att dansa på julskyltningen på stan vi tog det beslutet eftersom det var så många från gruppen som inte dök upp på danslektionerna.

Vad har vi på oss när vi dansar på söndag?

Vi dansar alla i gråa eller svarta mjukisbyxor. Under det ska ni ha svart eller grå polo tröja med krage eller en varm tröja med ärm gärna vit. Över tröjan tar vi på oss en hoodtröja, det betyder en tröja som är varm och skön jag bifogar en bild på en hood så ni får lite kunskap om vad jag menar..

Se gärna till att er hoodtröja har färg.. ;)

vi dansar i street skor

Jag hoppas att ni tar hand om varandra nu när jag inte är hemma.. masa kramar!!!!!


 det är tröjan ni ska titta på!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0