Dansschema

Det här dans schemat gäller dig som var med idag lördag den 20 november.

Kallade är;

Isabell
Elin Lindblom
Lisette Stenberg
Simon Skjefstad
James B
Hanna Lindblom
Roxana K
Rabia
Amanda
Ebba

Har jag missat någon får ni ha överseende med det, jag hoppas att alla ni kommer närva nu så att vi kan dansa den 1 december. Carmen kommer ta tag i detta så det blir bra.

När ni kommer till onsdags lektionen så är det tänkt att ni ska ha genrep inför Magdalena.

Schema..

Måndag dans klockan 18.00- 19.30
Tisdag 19.00- 20.00

Känner ni att ni behöver dansa på onsdag med kan ni diskutera det här med Magdalena.

lova att ta hand om varandra så ses vi snart..

Kommer sakna er !!


Till alla er ungdomar som har fått mig att växa som medmänniska och ungdomsledare. Jag finner inga ord för hur tacksam jag är som har fått den möjligheten att träffa just er och få vara delaktig i olika aktiviteter där er kreativitet har skapat all lycka och glädje jag har känt under den här tiden. Jag kommer att åka till Stockholm imorgon och jobba där men jag kommer tillbaka och kommer närvara vid våra visningar. Ebba kommer ansvara för streetdance gruppen så länge jag är borta och jag hoppas att ni värderar och visar Ebba respekt.

Ni är underbara och ni slutar aldrig förvåna, överraska och fascinera mig.

Fortsätt vara precis den du är som jag brukar säga ni är AWSOME

 Vi är alla förebilder i alla lägen
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0