CHAACHAA..Vi e fler som dansar...

Idag Tisdag varm dag i Bollnäs, idag händer det inte så mycket förutom att vi säljer dessa Strumpor.. Vi har en tio dagar till nu att sälja och det ser bra ut..

Imorgon dansar vi igen klockan 19.00 på GUmpelns Kom i tid nu tjejer och killar och glöööömmmm inte er vattenflaska som jag alltid tjatar om...


Ebba                  SIMON HÄÄR      SIri                    Newin             Emelie               Hanna

Var är resten av gänget?? INGEN SOM VET INGEN SOM VET... vi fråga panelen

  Elin Olinda Perrellly Silverstedt Larzen jobbar som spion och elevsökare för Coacha Unga.  Var har du gjort av resten av gänget.. ?? Asssssååå jag letat letat jag hann juuuu me lite shooooping på väggen, stavas de med ett g kanske vägen..  men efter vägen fann jag den här filuren
assså jag vet inte men ska hon lämna landet eller.. hon lågg och sov på tåget.. Jag plockade henne iallfall.. så 1 elev e hemma NU.. återstår 28 st

 tror hon heter sabrinaaa men måste lägga in en bild påååå mig med

            ELINNNNNNNN HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR 16666666 åååååååååRRRRRRRRR








3 kommentarer
Postat av: Elin

ASSÅ KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-10-05 @ 20:48:12
Postat av: Nalin

hahhaha Detta var det bästa inlägget hittils, elin är bäst!

2010-10-05 @ 23:25:48
Postat av: K

Asså elin du e BÄST!!!

2010-10-06 @ 00:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0