Stockholm..

Hej alla underbara ungdomar:) Nu sitter jag (Kia) och Parmis på vandrarhemmet efter en mycket hektisk dag. Vi har fått otroligt mycket med oss och en hel del information som vi kommer att få mycket nytta av. Imorgon ska vi upp tidigt och bege oss mot Bryssel, det ska bli jätte kul och intressant att få åka dit med Coacha Unga. Jag hoppas att vi kommer få med oss mycket hem, som kan hjälpa oss att utveckla Coacha Unga. Vi har även träffat en hel del intressanta människor som jag hoppas att vi kommer att få chansen att träffa igen, kanske i ett framtida samarbete. :) Imorgon ska vi upp 05.00, jag menar allvar! Förstår inte hur jag ska klara av detta, men jag har en rumskamrat som är morgonpigg. imorgon beger vi oss mot Bryssel.. Vi kommer att lägga upp bilder senare Ta hand om er så ses vi snart Massa kramar!!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0